Évente 20-25 százalékkal (több mint évi 200 fővel) bővül az NNG létszáma 2013 óta: ebből idén még 90 ember felvétele van tervben az iGO Navigációt fejlesztő vállalatnál, így év végére várhatóan átlépik a 900 fős határt. Az NNG stratégiájában a következő években továbbra is kiemelt szerepet kap az innováció, és tartani kívánják az elmúlt években tapasztalt növekedési ütemet mind bevételben, mind létszámban. Hogy teljesíteni tudják a globális, autóipari megrendeléseket, elengedhetetlen, hogy megfelelő szakemberekkel töltsék fel az üres pozíciókat.
A nagy létszámbeli növekedés az elmúlt időszak dinamikus fejlődésének tudható be: a vállalat idén irodát nyitott Japánban és az USA-ban is, valamint megnyitotta Szegeden új fejlesztői központját, ahol már a cég következő nagy dobásán dolgoznak. Az iGO Navigáció gyártója elkötelezett a fejlesztések Magyarországon tartásában, ehhez pedig folyamatosan itthon keresik a legtehetségesebb szakembereket, akikből sosincs elég.
“Az NNG-nél az egyik legnagyobb kihívást jelenleg a toborzás jelenti. Hihetetlen tempóban fejlődik a cég. Az innovatív szemlélet kiemelt szerepet kap működésünkben, így a magas színvonalú szakmaiságon túl szükség van az újító szemléletű programozókra és technológiai szakemberekre. Hogy őket megtaláljuk, a hagyományos toborzási technikákon kívül más, kreatív megoldásokat is találnunk kell, így évekkel ezelőtt elindítottuk C++ Grand Prix programozó versenyünket, valamint több szakmai rendezvényen is megjelenünk. Mindent megteszünk azért, hogy a jövőben is megtaláljuk azokat az elhivatott és tehetséges kollégákat, akikkel az NNG továbbra is utat mutathat az autóiparhoz kapcsolódó élenjáró szoftverfejlesztésben” – mondta el Magyari Andrea az NNG HR-vezetője.
Az NNG a közeljövőben elérhető lesz a BME illetve a Szegedi Tudományegyetem állásbörzéjén is. Jelenleg a vállalat mintegy 850 főt alkalmaz négy kontinensen működő 12 irodájában. Az iGO Navigációt használó eszközök száma mára meghaladta a 20 milliót, emellett a szoftver az elkövetkező években 30 globális autómárka több mint 30 millió járművébe fog bekerülni.