A Xerox legújabb, robotizált megoldásai arra tesznek kísérletet, hogy sok időt igénylő, manuális adminisztrációs terhek alól felszabadítsák a dolgozókat, akik így magasabb hozzáadott értéket képviselő feladataikkal foglalkozhatnak.
Az egyik szoftver az adatfeldolgozásban nyújt hatékony segítséget, a különböző forrásokból (többek közt email, táblázatok) érkező információk alapján frissíti, rendszerezi az adatbázisokat. Arra is képes, hogy az adatokat összegyűjtse és megfelelő csatornákon, alkalmazásokon keresztül eljutassa azokhoz, akik ezekből dolgoznak.
Egy másik szoftver azonnali információs támogatást nyújt a felhasználóknak. A telefonon, online úton beérkező ügyfélkérés témája alapján azonnal elindítja a keresést az adatbázisban, összeszedi a fontos információkat, amelyeket azonnal továbbít az ügyfélszolgálati munkatárs számítógépére. Így pillanatokon belül teljes körű felvilágosítást kaphat az érdeklődő.
Mindkét szoftver széles körben alkalmazható, a legváltozatosabb iparágakban. A tömegközlekedési tájékoztatásban éppúgy, mint az egészségügyi adminisztrációban, a pénzügyi kimutatások elkészítésekor. A Xerox sikerrel tesztelte új fejlesztéseit élesben is.