A Canalys piackutató cég legfrissebb jelentéséből kiderül, hogy a tavalyi esztendőben összesen mintegy 720 ezer Android Wear operációs rendszerű kütyüt adtak el, ami még annak ismeretében is elég szerény teljesítmény, hogy ugyebár 2014 volt az új platform első éve.
A Canalys szerint az Android Wear szektor messze legnépszerűbb terméke nem más, mint a Motorola gyönyörű körszámlapos okosórája, a Moto 360. Ugyancsak sikeresnek nevezhető a hasonló körkijelzőt kapott és nemrégiben általunk is alaposan letesztelt LG G Watch R, mely sokkal jobban teljesít, mint elődje, a nem sokkal korábban bejelentett, és még négyszögletes formavilágú LG G Watch.
A csuklón viselhető kütyük piacát a korábbiakhoz hasonlóan továbbra is az egyre inkább a Tizenre fókuszáló Samsung uralja, mely dél-koreai gyártó tizennégy hónap alatt hat ilyen termékkel rukkolt elő, és ezek közül csak a Gear Live futtat Android Weart. 2014-ben egyébként globálisan mintegy 4,6 millió ilyen kategóriás készüléket adtak el a szektorban érdekelt gyártók.