2014 utolsó negyedévében 2,81 dollár reklámbevételt szerzett felhasználóként a közösségi portál, ez 31 százalékos növekedés az előző év hasonló időszakában elért 2,14 dollárhoz képest. A legfontosabb piac az Egyesült Államok és Kanada, itt felhasználóként 9 dollár bevételt értek el, másutt viszont jóval alacsonyabb a bevétel, Ázsiában és a Csendes-óceán térségében például csak 1,27 dollár.
Októberben és decemberben 701 millió dollár nyereséget értek el, a teljes bevétel 3,85 milliárd dollár volt. A vállalat jelentős összeget költött kutatásra és fejlesztésre, valamint alkalmazottainak száma is nőtt, miután több szolgáltatást felvásároltak.
Eközben az aktív felhasználók száma nem nőtt jelentősen, az összes felhasználó 64 százaléka néz fel minden nap a portálra. A facebookozók 85 százaléka már mobileszközön – okostelefonon, táblagépen – keresztül is használja a közösségi portált, sőt több mint harmaduk csak ezen keresztül.
A mobileszközökre szánt reklámok piacán 2014-ben 18,4 százalék volt a Facebook részesedése, nagyrészt feltehetően a piacvezető Google rovására, melynek korábbi 46,6 százalékos részesedése 40,5 százalékra apadt. A teljes digitális reklámpiacot tekintve egy év alatt 5,8-ról 7,8 százalékra javított a Facebook.