Az amerikai Hálaadáshoz kapcsolódó “vásárlási őrület” idén már Magyarországra is begyűrűzött. Volt olyan, aki már egy héttel a kinti dátum előtt megpróbálkozott egy szuper-akciós péntekkel, ám az Extreme Digital-féle Black Friday eléggé felemás sikerrel zárult. A hatalmas árleszállításokat nem bírták a webáruházat kiszolgáló szerverek, ezért a vásárlók egy része egyáltalán nem fért hozzá az akciós weboldalhoz, mások pedig csak hosszas várakozás és bosszankodás után tudtak eljutni a kinézett termék megvásárlásáig.
Most pénteken, már az amerikai Black Friday-jel megegyező napon, a Közép-Kelet-Európa legnagyobb online kereskedőjeként aposztrofált eMAG magyar webshopja hirdet hasonló akciós napot. A korábbi években más országokban szerzett tapasztalatok alapján óriási előkészületek előzik meg az eMAG-nál a most péntekre, november 28-ára eső eseményt. Kifejezetten erre az akcióra több mint 100 000 terméket halmoztak fel: többek között több mint 10 000 mobiltelefont, 10 000 táblagépet, 3 000 televíziót, valamint játékot, babaápolási terméket, könyvet, és háztartási kisgépet.
Az eMAG közleménye szerint a magyar vásárlók az év legnagyobb kedvezményével vásárolhatják meg ezeket a termékeket, csak ezen az egy napon. A termékek széles köre érhető el a legjobb áron, többek között iPhone-ok, Samsung okostelefonok, tabletek, televíziók, játékkonzolok. Természetesen az ezekre az ajánlatokra is vonatkoznak az eMAG különleges szolgáltatásai, mint például az ingyenes házhozszállítás. A webshop idén május óta készül a mostani akcióra, ezért remélhetőleg náluk nem ismétlődik meg a konkurencia múlt heti szerver-fiaskója: eddig közel 312 millió forintnyi összeget költöttek az informatikai infrastruktúrára, illetve körülbelül 125 millió forintot szoftverfejlesztésre.