A szubkontinensnyi ország korrupció ellenes ügynöksége, a “Központi Éberség Bizottság” 2006-ban azzal a zseniális ötlettel állt elő, hogy a köztisztviselők ellen benyújtott panaszokat a hatékonyság kedvéért digitálisan kezeli: amennyiben nem saját kezűleg folytatja le a vizsgálatot, úgy az erre létrehozott informatikai rendszerben az illetékes rendőrkapitányságnak továbbítja.
Nyolc év elteltével azonban kezdett gyanússá válni, hogy a delhi rendőrkapitányság teljességgel panaszmentesen működik, úgyhogy a központi ügynökség megpróbált utánajárni a siker titkának. Némi telefonálgatás után kiderült, hogy a rendszer 2006-os indítása után nem sokkal a delhi kollégák egyszerűen elhagyták a jelszót és azóta nem jutott eszükbe újat igényelni.
Mint kiderült, az elmúlt nyolc évben 667 panasz érkezett a postaládájukba – a közeljövőben tehát garantált a túlórázás.
Nektek is van olyan fiókotok, amit csak azért nem használtok, mert elfelejtettétek a jelszót? Lehet, hogy érdemes lenne újat igényelni, hátha ti is lemaradtatok valami fontosról.