Persze a Twitter viszonylag könnyen fel tudta mérni a terepet, hiszen a felhasználók címkékhez hasonló, úgynevezett hashtaggel tudnak egy-egy bejegyzést egy témához kapcsolni.
Az idei évben legtöbbször az egypt hashtaget használták, ami értelemszerűen a tavaszi egyiptomi forradalommal kapcsolatos online közbeszédet öleli fel, míg a tigerblood Charlie Sheennel kapcsolatos, aki az év elején hurrikánként sepert végig botrányos életmódjával a bulvárban.
Annak idején elmondta, hogy adoniszi DNS-sel rendelkezik és ereiben tigrisvér folyik. Botrányával olyan sikeres volt, hogy mikor csatlakozott a Twitterhez, az első 24 órában rekordszámú, egymillió követőt szerzett.
Hogy mi mozgatta meg a mikroblog nemzetközi közösségét? Itt a legtöbbet használt hashtagek listája:
1. egypt
2. tigerblood
3. threewordstoliveby
4. idontunderstandwhy
5. japan
6. improudtosay
7. superbowl
8. jan25