A Citi Research amerikaiak körében, negyedévente elkövetett tanulmánya többek között a netezési szokásokra is rákérdezett. Ebből pedig világosan kiderül, hogy míg néhány éve a közösségi oldal egy kellemes unaloműző volt, addig manapság online létünk integráns részének számít.
Mikor 2007 harmadik negyedévében a Facebook bekerült a választható lehetőségek közé, az amerikaiak a neten töltött idejük 2%-át áldozták Mark Zuckerberg oltárán. Tekerünk négy évet az idő kerekén, és manapság ez az arány már 16%-os – négy év alatt nyolcszorosára nőtt.
Ehhez képest még a Google oldalainak ötszörös növekedése is elmarad, hogy a Yahoo vagy a Microsoft oldalainak csökkenő vagy stagnáló teljesítményéről ne is beszéljünk.
S míg a Citi Research említett kutatása csupán az amerikai lakosokra korlátozódik, van egy olyan sanda gyanúnk, hogy a hazai felhasználók nem maradnak alul facebookozásban. Szerintetek?