Az internetet böngészve nyilván mindenki találkozott már olyan blogokkal és egyéb, elvileg interaktivitásra épülő oldalakkal, amik egyik pillanatról a másikra „elfelejtettek” frissülni – és valljuk be, nincs is ennél kellemetlenebb. Tipikus jelenség azok között, akik tudják, hogy manapság mi számít „menőnek” a neten, azonban nem tudják (idő vagy egyéb erőforrások hiányában) használni ezeket az eszközöket.
Ennél már csak az kellemetlenebb, mikor egy akkora gigász alapítójáról van szó, mint a Google. Az eredetileg keresőoldalával berobbant vállalat jelenlegi vezére a Google+ indulásakor aktív részt vállalt a társalgásból, azonban immáron bő egy hónapja 304 ezernél is több követője nem kapott hírt Larry Page-ről.
Persze a Google+-nak épp az az egyik újítása, hogy könnyedén beállíthatjuk, hogy mely tartalmat pontosan kivel vagy kikkel szeretnénk megosztani, vagyis előfordulhat, hogy Larry a szorosabb ismerőseivel folyamatosan tartja a kapcsolatot – és arra utalt a cég szóvivője is, mikor a Network World rákérdezett Larry Page hallgatására –, azonban a Google+ hanyatló statisztikái mellett szerintünk illene „jó” példát mutatni.