Aki eddig azt hitte, hogy a világ legnagyobb közösségi oldalán a legkedveltebb időtöltés digitális magvakhoz, tehenekhez és klikk-kapáláshoz kapcsolódik, az gondolja újra a dolgot. Először is lemaradt arról, hogy az ugyancsak Zynga által készített CityVille aktív felhasználók számában már rég leelőzte a FarmVille-t.
Másrészt – és ez jelenleg sokkal érdekesebb – egy Zyngán kívüli játék is népszerűbbé vált: a Sims Social, ami az Electronic Arts bestseller játékának Facebook-verziója. Aki nem találkozott volna még a „Sims”-szel, ez egy olyan játék, amiben egy digitális karakter életét kell igazgatni a munkába járástól az alvás előtti zuhanyzásig.
Az új játék rövid idő alatt roppant népszerűségre tett szert: a megjelenése utáni héten már naponta 4,6 millió ember játszott vele és két hét elteltével már 9,3 millió.
A naponta belépő 8,1 milliónyi farmville-ező száma ráadásul csökkenőben van, mivel egyre több játékos szerint túl sok idejét pocsékolja digitális tehenek előtt.