A héten már írtunk egy Rogue24 nevű washingtoni helyről, ahol a kedves vendégnek már a rendelés előtt alá kellett írnia egy nyilatkozatot, melyben vállalta, hogy az étterem területén nem fogja használni kütyüjeit – nos, a felháborodás és ellenállás túl nagynak bizonyult és a tulajdonosok visszavonták ezen rendelkezésüket.
Ezt a csatát a telefonosok nyerték, azonban a kialakuló háborúnak még messze nincs vége.
Egy texasi étterem azért dobta ki Allison Matsut, mert Twitteren árulkodott arról, mennyire nincs megelégedve pincérével. Ezzel nem is lett volna gond, hiszen az ember oda szokta súgni az asztaltársaságnak, ha valamivel gondja van, azonban a kisasszony ezt még akkor írta meg, mielőtt kihozták volna rendelését, ráadásul az étterem rendelkezett olyan alkalmazottal, aki az online említéseket figyelte – többek között a Twittert.
A tulajdonos az esetről értesülve még melegében kiutasította az elégedetlenkedő vendéget, aki könnyeivel küszködve kényszerült távozásra.
Az nem derült ki, hogy valójában kinek volt igaza, az azonban biztosnak tűnik, hogy kezdenek elmosódni a határok a nyilvános és az online megszólalások között. Mindemellett erősen kételkedünk abban, hogy a hazai vendéglátó egységeknek lenne kapacitásuk az internetet hasonlóan felügyelni, úgyhogy nyugodtan mehetnek a mérges tweetek. Persze csak, ha indokoltak.