Az egykor népszerű közösségi oldalt még 2005-ben vásárolta fel a News Corp, aki annak idején 580 millió dollárt volt hajlandó fizetni érte – és akkor a MySpace meg is érte a pénzét -, azonban az azóta eltelt hat évben mind a felhasználók, mind a látogatók átpártoltak a Twitterhez, a Facebookhoz és egyéb oldalakhoz.
Manapság az oldal elsődleges felhasználói bázisa fel nem fedezett zenészekből, művészekből áll, éppen ezért teljesen logikus lépés lehet az új tulajdonosok részéről, ha a továbbiakban már nem próbálják felvenni az épp trendi közösségi oldalakkal a versenyt – hiszen ebbe a körbe a visszatérés már tényleg lehetetlennek tűnik -, hanem éppen ezekre az ismeretlen előadókra koncentrálnak.
Egyelőre csak annyi bizonyos, hogy a zene és a szórakoztatás irányába mozdulna a honlap fókusza, azonban a részletekről augusztus közepéig nem hajlandó nyilatkozni az új menedzsment. Miután a MySpace nemrég egyszer már (sikertelenül) megújult, ez az augusztusi újítás lehet az utolsó utáni esély a túlélésre.