A Világ Legexkluzívabb Honlapja nevet viselő honlap elvileg egy digitális művészeti alkotás, s míg ennek megítélését rábíznánk a Kultúra és a Design rovatokra, néhány dolgot magunk is elmondhatunk. Egyrészről zseniális marketing fogásnak tűnik, mivel ahhoz, hogy az ember egyáltalán bejusson, twitteres hírességnek kell lennie, majd egyik szobából a másikba is csak akkor juthat el, ha megfelelő számú Twitter követője van.
Az eddig próbálkozó celebritások tapasztalataiból kiderült, hogy a bejárat utáni második szobához 5 ezer, míg a hetedikhez már 5 millió követőre van szükség. Amennyiben az ember bejut és nincs elég rajongója a továbblépéshez, úgy az oldal megkéri a felhasználót, hogy maradjon csak az adott szobában, amíg népszerűbb nem lesz. Személyes Twitter oldalainkkal a magunk részéről be se jutottunk ebbe az exkluzív klubba – az oldal a kioktatás után az Olive Garden amerikai étteremlánc honlapjára irányított tovább.
Ezt nem hagyhattuk annyiban, úgyhogy a forráskódban történő búvárkodás után kibányásztuk a láthatóan a bejáratból és 9 szobából álló oldal minden képét, hogy mindenki megnézhesse. Édes a bosszú.