Az induláskor képtelennek tűnő letöltési prognózis kétszeresét érte el mostanra az Angry Birds és a szakmában vad kuncogás helyett sárga irigységgel gondolnak a gyártóra, hiszen a színes madarak a képernyőn és azon túl is megállíthatatlannak tűnnek. Összehasonlításképp az alkalmazásboltokban nem kevésbé népszerű Foursquare “csak” 10 millió letöltésnél tart.
A cég vezetője egyébként – a további fejlődés érdekében – nem játékként, hanem teljes platformként gondol az Angry Birdsre, ami a gyakorlati megvalósításra lefordítva azt jelenti, hogy a plüssverziókon és egyéb kiegészítőkön túl biztosnak tűnik, hogy nem egy (esetleges) animációs film lesz a madarak utolsó állomása.
A Rovio “laborjaiban” például már kísérleteznek egy olyan Angry Birds-alapú geolokációs szolgáltatással, mint a Foursquare. Mindemellett Kínában egy Hello Kitty típusú kultuszt szeretnének megvalósítani.
Összegezve tehát azok, akik az Angry Birdst múló hóbortként jellemezték, jó lesz ha újragondolják a mérges madarakkal kapcsolatos viszonyukat, mert azok biztos, hogy maradnak és terjeszkednek.