A 2011. február és április között elvégzett kutatásra összesen 69 üzlet vállalkozott, közülük 53-an kapták meg a 100% megbízható bolt címet.
Az objektív szempontok alapján zajló kutatás egyik sarokköve az egzakt statisztikák szerinti összehasonlíthatóság volt. A minősítő szempontok között szerepelt az egyes webshopok összhatása, áttekinthetősége, az oldalak informativitása, de természetesen a termék visszaválthatósági szabályainak betartása is.
Minden, a kutatásban résztvevő webshop a boltjára vonatkozó kutatási jelentés mellé tanácsokat és javaslatokat kapott a fejlesztés és a még jobb megfelelőség elérése érdekében.
Azok az online áruházak, amelyek megfeleltek a szigorú követelményrendszernek a mai naptól használhatják a 100% megbízható bolt logót, amely a minősítésük egyfajta tanúsítványaként működik.
AJÁNLOTT LINKEK:
További részletek és a kutatás eredményei (Olcsóbbat.hu)