A NYT első negyedévi gazdasági beszámolójából derült ki, hogy alig egy hónap elegendő volt ahhoz, hogy százezer embert begyűjtsön online előfizetői közé. Akik a történetet figyelemmel kísérték, tudhatják, hogy 200 ezer ember akciósan, mindössze egyetlen dollárért juthattak hozzá az első négy héthez.
S míg mindeddig arról szóltak a pletykák, hogy nyilván az akció lejárta után erősen visszaesik az előfizetők száma, a Times arról tájékoztatta a világot, hogy a százezer főbe nem számolja bele a 99 centes előfizetőket – így viszont tényleg látványos eredményről van szó.
A cél az első év alatt 300 ezer előfizető összegyűjtése, ami a fentiek alapján még reálisnak is tűnik. Az online tartalomért való fizetés ilyen sikeres bevezetése pedig könnyen mozgásba hozhat más kiadókat is.
AJÁNLOTT LINKEK:
További részletek – angolul (Business Insider)