A Sony például azt tervezi, hogy az idén harmincdarabosra bővíti 3D-s játékválasztékát, emellett továbbképzést tart a számítógépes játékok legnagyobb bolthálózatában, a GameStopnál dolgozó eladóknak, hogy azok jobban el tudják magyarázni – és -adni – a 3D-s portékát.
A Sony a tévéadások terén is igyekszik előremenekülni (tévégyártó részlege hat év óta veszteséges), ezért beruházási szövetségre lépett a Discovery csatornával és az IMAX céggel napi 24 órás műsorral szolgáló térhatású tévécsatorna elindításában.
A Nintendo is hajthat némi vizet a 3D-s tévék gyártóinak malmára a szemüvegmentesen használható 3DS-szel – ha a térlátványos játékok elterjednek, igencsak széles utat törhetnek a “tértévéknek”. Persze azt is fontos megjegyezni, hogy nagyon sokan annak ellenére használják 2D üzemmódban az eszközt, hogy nincs akadálya a 3D-nek.
A terjedés fő féke – mint általában – az ár, amely viszont szintén rohamosan lejjebb mehet, ha beindul majd a tömeggyártás – az áttörés évének a Sony 2014-et jövendöli, de még ezt is túl derűlátónak tartják szakértők.