Tech

Mostantól az ügyfélszolgálat vár

Egy új alkalmazás fordít a kockán: felhasználóinak már nem kell az ügyfélszolgálatosra várni borzasztó zenéket hallgatva, hanem épp fordítva.

Előrebocsátjuk, hogy ismét egy olyan alkalmazásról van szó, ami itthon egyelőre nem elérhető és semmi nem is garantálja, hogy bárki elkészíti a hazai viszonyokhoz igazítva; ennek ellenére az ötlet zseniális és csak reménykedni tudunk, hogy valaki veszi a fáradságot.

A Fast Customer készítői szerint egy átlagos (valószínűleg amerikai) ember évente 60 órát tölt azzal, hogy jobb esetben is csak polifónikus csengőhangokat hallgatva várja, hogy a kezelő végre felvegye a kagylót és elmondhassa a panaszát.

S míg a statisztika nem tűnik túl megalapozottnak vagy valószínűnek, tényleg csodás érzés lehet, amikor az ügyfélszolgálatos vár ránk. Az alkalmazás ugyanis észleli, hogy várakozó pozícióba helyeztek minket és a felhasználó helyett ő maga várakozik. Amikor a kezelő felvette a kagylót, a program utasítja a kezelőt, hogy a vonal kapcsolásához kivételesen inkább ő nyomjon egy gombot és akkor a felhasználóra visszacsörög.

Persze az is lehet, hogy ezt hallva a kezelő simán lerakja a telefont.

AJÁNLOTT LINKEK:

További részletek – angolul (Gizmodo)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik