Előrebocsátjuk, hogy ismét egy olyan alkalmazásról van szó, ami itthon egyelőre nem elérhető és semmi nem is garantálja, hogy bárki elkészíti a hazai viszonyokhoz igazítva; ennek ellenére az ötlet zseniális és csak reménykedni tudunk, hogy valaki veszi a fáradságot.
A Fast Customer készítői szerint egy átlagos (valószínűleg amerikai) ember évente 60 órát tölt azzal, hogy jobb esetben is csak polifónikus csengőhangokat hallgatva várja, hogy a kezelő végre felvegye a kagylót és elmondhassa a panaszát.
S míg a statisztika nem tűnik túl megalapozottnak vagy valószínűnek, tényleg csodás érzés lehet, amikor az ügyfélszolgálatos vár ránk. Az alkalmazás ugyanis észleli, hogy várakozó pozícióba helyeztek minket és a felhasználó helyett ő maga várakozik. Amikor a kezelő felvette a kagylót, a program utasítja a kezelőt, hogy a vonal kapcsolásához kivételesen inkább ő nyomjon egy gombot és akkor a felhasználóra visszacsörög.
Persze az is lehet, hogy ezt hallva a kezelő simán lerakja a telefont.
AJÁNLOTT LINKEK:
További részletek – angolul (Gizmodo)