Míg a szakma már a bevezetés napja óta szívesen tudná, hogy pontosan mennyien is olvassák a Dailyt, hányan hajlandóak fizetni ezért a sajtótermékért, a Daily szerkesztősége immáron 9 hét elteltével sem hajlandó ezeket az adatokat megosztani a nyilvánossággal. Lehet ezt magyarázni, de ha grandiózus számok lennének, mi biztos büszkélkednénk velük.
A Forbes mindenesetre olyan információkhoz jutott, hogy eddig félmillióan töltötték le a Daily-hez szükséges alkalmazást és 75 ezren váltak előfizetővé – legalábbis a meghosszabbított ingyenes időszak alatt.
Ez pedig (a pontos számok ismeretének hiányában is) nem sok, mivel kb. évi 750 ezer fizető felhasználóra lenne szükség csak a számlák kifizetéséhez. A Daily ugyanis heti 500 ezer dollárba kerül, a kezdeti 30 milliós beruházásról nem is beszélve.
AJÁNLOTT LINKEK:
További részletek – angolul (Mashable)