A Comscore statisztikái szerint 2011. januárjáról februárjára az egyedi látogatók száma 14,4%-kal csökkent, ami számszerűsítve horribilis 10 millió látogatót jelent. Az így fennmaradó 63 millió egyedi látogató a fele annak, amivel egy évvel ezelőtt rendelkezett a MySpace.
Az már eddig is ismert volt, hogy a szebb időket is megélt közösségi oldal forgalma rossz irányba haladt, azonban az egyre gyorsuló elvándorlás közvetlen pénzügyi hatással bír, hiszen az oldalt tulajdonló News Corp. egyre rosszabb esélyekkel (és árajánlatokkal) próbál megszabadulni a letűnőben lévő MySpace-től.
A News Corp. ugyanis 2005-ben 580 millió dollárért vette meg az oldalt, és az akkori árat – az inflációt nem számolva – sem kérhetné már senkitől. A tavalyi redesign után havi 95 millió látogatót számláló oldal szép lassan egy Wikipédia-bejegyzéssé zsugorodik.
AJÁNLOTT LINKEK:
További részletek – angolul (TechCrunch)