A kanapékocsi nagyon kabriójellegű, teteje egyáltalán nincs, karosszériája pedig eléggé viseltes, mivel (sokat) használt kanapé. A háromszemélyes bútor kormánya középen van, az ülőpárna elejéből áll ki, a bal karfát visszapillantó tükörrel látták el.
A kanapéautó eleje dohányzóasztal, amelyet az ülőbútorhoz rögzítettek. Sebességváltója nincs, van viszont a négykerekű kanapénak két lába: a gáz- és fékpedál emberi alsóvégtagfej-alakú.
A kanapé 100 kilométeren 5,5 liter benzint fogyaszt. Azonban várhatóan túl hosszú útra senki sem megy vele, mivel mindössze 5,7 lóerős, 169 köbcentis motorja van, amely egyébként a Subaru gyártmánya.
A kanapékocsi a chicagói autókiállításon debütált. A Suzuki nem készül sorozatgyártására.