A január 19-i bemutatkozás azonban – legalábbis az Apple belső ügyeit jól ismerő informátorok szerint – csak néhány hét (és nem hónap) csúszást szenved. Lényegileg annak köszönhető a késés, hogy az iTunes egyes, az előfizetéssel kapcsolatos funkcióit szeretnék finomhangolni.
A The Daily megvalósítása Steve Jobs Apple-vezér és Rupert Murdoch médiamágnás együttműködésének köszönhető. Előbbi értelemszerűen a technikai keretet, míg az utóbbi (állítólag) egy 100 fős gárdát biztosít a projekt számára. Azt már most lehet tudni, hogy az Apple külön gondoskodott arról, hogy a The Daily-t igazi élmény legyen iPaden olvasni. Magyarul a két cégóriás komolysága vitathatatlan.
A napilap minden száma 99 centbe kerül, amit az előfizetőktől hetente vagy havonta az Apple automatikusan levonna.
A kérdés már csak az, hogy ez a beruházás végül kifizetődik-e vagy sem, bejön a felhasználóknak vagy sem?
AJÁNLOTT LINKEK:
Heteket késik a Daily – angolul (Mashable)