A Sanoma Story iPad kiadását a mértékadó, New York-i székhelyű elemzőcég, a McPheters & Company iMonitor összesítésében csak a tekintélyes Sunday Times magazin iPad-appja előzte meg. Az elemzőcég a legjobbakat a világ 1000 magazinalkalmazása közül választotta ki, a magyar alkalmazás pedig olyan neveket előzött meg, mint a Time vagy a The Washington Post.
Szépvölgyi Tamás, a Sanoma MobilMédia üzletág vezetője elmondta, hogy az iPaden egy újfajta tartalomfogyasztás valósul meg, hiszen az érintőképernyős felületeken máshogy olvasunk, mint a számítógép előtt, vagy újsággal a kezünkben. Hozzátette azt is, hogy megtiszteltetés, hogy a New York-i elemzők a The Washington Post, a Time vagy a Fortune magazin elé sorolták a Story iPad-különkiadását.
Az alkalmazás sikerét már a pozitív olvasói visszajelzések is előrejelezték, megerősítették a fejlesztőket, hogy egy ilyen innovatív médiaterméknek van helye a hazai médiapiacon is. A Sanoma Budapest Zrt. mobilmédia-alkalmazásokat fejlesztő részleget természetesen a siker után sem áll le a fejlesztésekkel, nagy áttöréseket vár a piactól, épp ezért a közeljövőben további termékek érkezése várható iPadra is.