A kocsiban a gázzal, illetve benzinnel hajtott, 60 lóerős motorban keletkező energia az akkumulátorok szerepét betöltő kondenzátorokban gyűlik. Egyelőre három típust terveztek: egy fiataloknak szánt cross kupét, egy családi univerzális és egy furgon modellt.
A meghajtása mindháromnak azonos, 7-10 másodperc alatt gyorsul 100-ra, üzemanyag-fogyasztása 100 kilométeren 3,5 liter. A gyújtás gombra lép működésbe, előre- és hátra-sebesség van benne, elakadásjelző, és egy szenzoros képernyő, amellyel a légkondit lehet vezérelni, zenét lehet hallgatni, fel lehet jutni az internetre és azon használható a navigációs rendszer.
A gyártó cég neve Gorodszkoj Avtomobil, vagyis Városi Autó, és a sorozatgyártás megkezdését 2012-re tervezik. A kocsi ára tízezer euró lesz a közzétett tervek szerint.
Az autót szójátékkal jo-mobilnak, vagyis nahát-autónak nevezték el, s kellemes formája mellett kívülről látható legfőbb jellegzetessége, hogy karosszériájának felső és alsó része eltérő színű.
A kocsi számos műszaki és a gazdasági rejtély tárgyává vált, ugyanis ha évi tízezer kocsit szándékoznak kibocsátani, és az ára 450 ezer rubel lesz, akkor a gyártás veszteségesnek látszik. Amennyiben a jo-mobil gyártása egyáltalán eljut a futószalagig, legalább 600 ezer rubelba kerül majd.