A Zynga, úgy tűnik, már nem tud hibázni. A FarmVille történelmi sikere után a CityVille úgy tűnik, legalább ennyire sikeres lesz. David Ko, a Zynga egyik igazgatóhelyettese a cég terveiről nyilatkozott a TechCrunchnak.
Az egyik legfontosabb lépés a mielőbbi nemzetközi terjeszkedés lesz. Japánban már ott vannak a FarmVille-lel, de egyéb régiókat is meg szeretnének célozni legalább akkora intenzitással, mint az Egyesült Államokat. Vagyis akár boltokban kapható virtuális pénz és egyéb akciók várhatóak a közeljövőben – de persze a Zynga ilyen típusú terjeszkedése a Facebooktól is függ.
A másik lépés pont ezzel kapcsolatos, vagyis a Facebookhoz kapcsoltság gyengítése. Az online térben ugyanis bár a Zynga már nem ismeretlen, a mobilpiacon a részesedésük egyelőre minimális.
Ehhez forró információ lehet, hogy a Zyngába nemrég a Google beszállt befektetőként, bár a pontos részletek egyelőre nem nyilvánosak.
AJÁNLOTT LINKEK:
Interjú David Ko-val, a Zynga igazgatóhelyettesével – angolul (TechCrunch)