Tech

LinkedIn – pályakezdőknek kötelező

Másodpercenként egy újabb taggal bővül a LinkedIn karrierépítő közösségi oldal.

A magántulajdonban lévő cégnek már 85 millió tagja van, és másodpercenként egy újabb felhasználó csatlakozik az internetes közösséghez; a regisztrált tagok fele az Egyesült Államokon kívül él. A közösségi oldal népszerűsége elsősorban Brazíliában és Kínában növekszik hatalmas lendülettel.

Weiner szerint az a legnagyobb különbség az általa vezetett cég és a közösségi oldalak királyának tartott Facebook között, hogy a LinkedIn elsősorban a karrierépítést elősegítő kapcsolatépítésre helyezi a hangsúlyt és nem teregeti ki a tagok magánéleti titkait.

A LinkedIn éppen ezért egy olyan közösségi oldal, amely kifejezetten a kollégákkal, főnökökkel és az alkalmazottak toborzásáért felelős személyekkel való kapcsolattartást teszi lehetővé. A céget 2003-ban alapították és székhelye a kaliforniai Mountan View városában van. A bevételeit reklámhirdetésekből, előfizetési díjakból és a munkáltatókat a jelentkezőkkel összekötő szolgáltatásából nyeri.

AJÁNLOTT LINKEK:

LinkedIn

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik