A csapat a pánamerikai főútvonalat követte a Sziklás-hegységen, Mexikón és Dél-Amerikán át egészen Ushuaiáig, ahová kedden délután érkeztek meg 26 ezer kilométer megtétele után.
A londoni Imperial College mérnökei által kifejlesztett 400 lóerős SRZerót néha öröm volt “megtankolni”, mint például július 3-án, a túra kezdetekor az alaszkai Chena Hot Springsben, ahol geotermikus energiából nyert áram állt rendelkezésre – nyilatkozták a csapattagok.
A csapat elmondása szerint később mégis a töltőpontok felkutatása jelentette a legnagyobb nehézséget a 14 országon áthaladó 70 napos úton. Ha azonban sikerült találni egyet, az SRZero egy töltéssel hat órán át is képes volt haladni több mint 400 kilométert megtéve, többek között annak köszönhetően, hogy fékezéskor eltárolta a felszabaduló energiát.
A kocsi nagy teljesítményének köszönhetően hét másodperc alatt gyorsul 96 kilométer/órára, végsebessége pedig eléri a 200 kilométer/órát.