A Telenor úgy tűnik, tényleg nem viccel, mikor ügyfeleik elégedettségéről van szó. Október 14-én megkapta a legtürelmesebb Call Center csapatának járó díjat, rá két héttel pedig ország-világnak bemutatja, hogy mi is zajlik a kulisszák mögött.
Aki el szeretne látogatni az eseményre, de a törökbálinti célpontot messzinek érzi, elég ha a Déli pályaudvarig eljut, ahonnan fél 3-kor egy ingyenes járat indul, amely természetesen ugyanide hozza vissza az érdeklődőket.
Az impozáns Telenor Házban a vendégeket Szabó Noémi ügyfélszolgálati igazgató és Szántó Dávid sportriporter fogadja és vezeti be az ügyfélszolgálat működésébe. De jelen lesz Halmay Richárd környezetvédelmi menedzser is, aki az épület zöld működését fogja ismertetni. Ez utóbbit egyébként 168 négyzetméternyi napkollektor is biztosítja.
Aki tehát szívesen beugrana a Telenor Házba és/vagy érdekli, hogy mitől lesz egy Call Center a legtürelmesebb, jelentkezzen a socialmedia@telenor.hu e-mail címen névvel és telefonszámmal.
AJÁNLOTT LINKEK:
Nyílt nap a Telenor Házban
A Providenté a legjobb call center (Marketing Info)
Nyílt nap az ország egyik legzöldebb irodájában (Green Polis)