Az ár nagysága jelzi, mekkora lehetőséget sejtet az üzletág, és milyen elvárásokkal kell szembenéznie. A DeNa kedden jelentette be, hogy először 300 millió dollárt oszt szét a Ngmoco résztulajdonosai és munkatársai között. A további száz millió dollár kifizetését 2011 végéig meghatározott célok eléréséhez köti.
A 400 millió dolláros vételár azért is tűnik hatalmas összegnek, mivel a legtöbb Ngmoco-játék ingyenesen, vagy 0,99 dolláros (195 forintos) áron játszható. E játékokat eddig 60 milliószor töltötték le a vállalatfelvásárlásról szóló bejelentés szerint.
A DeNa közösségi játékokra specializálódott, azaz a közösségi oldalakon, például a Facebookon játszható játékokra. Világelső akar lenni konszernjével a mobiltelefonos játékok piacán Tomoko Namba, a DeNa főnöke és alapítója. A közösségi játékok 2014-re várhatóan 1,5 milliárd dolláros forgalmat bonyolítanak le – szemben a 2009-es 640 millió dollárral.
A Ngomoco eladásával a legjobb üzletet a Kleiner Perkins befektetési cég köti, amely 25 százalékos résztulajdonosként akár 100 millió dollárt is kaphat.