Az egyelőre nem túl nagy honlapon kiderül, hogy a televíziózás világába is végre betörnek az alkalmazások. Első ránézésre ezek két, hangsúlyosabb vonalon mozognak – egyrészről a TV-zés élményének egyszerűsítése, megkönnyítése, “internetesítése”; másrészről a televíziózás közösségiesítése.
Az alkalmazások között már most szerepel a Twitter, az Amazon és a Chrome böngésző is, de a jövő év elejére érkezik az Android alkalmazás-piac is.
Ezek mellett a legnagyobb adók, mint az HBO vagy a CNN külön videó-portált alakítanak ki, amely alkalmazhatóság szempontjából az eddigi platformoknál jobban igazodik a Google TV igényeihez. Ennek terjedése esetén ez lehet legnagyobb dobása a kereső óriásnak. De természetesen a YouTube is elérhető lesz a nappalik vásznán.
De olyan funkciója is lesz, mint a televízió adáson keresztüli frissítések – ami a konstans internetes kapcsolat mellett kicsit furcsának tűnik.