A Yahoo nyilvánosan is elismerte, amit amúgy már mindenki tudott – a Google azért tudta az utóbbi években legyőzni (azon kívül, hogy szolgáltatásai sok szempontból jobbak voltak), mert menőbb, frissebb és innovatívabb volt.
Ezen hátrányt elsősorban a megújulási ciklus radikális csökkentésével szeretnék ellensúlyozni. Vagyis mostantól nem a nagy, de sok időt igénybe vevő fejlesztésekre koncentrálnak – ahogy ez az informatika első évtizedeiben volt szokás -, hanem a kisebb, de folyamatos javításokkal és újításokkal szeretnék köztudatban tartani a márkanevet.
Hogy pontosan mit szeretnének három év alatt elérni, azon kívül, hogy ismét nyeregbe és versenybe kerüljenek nem derült ki kristálytisztán. A cég egyik igazgatójának elmondása szerint három év múlva a Yahoo egy számos eszközön elérhető globális net-élménnyé válik.
A pontosnak nem mondható célkitűzzéssel az a gond, hogy ez a leírás jelenleg a Google-t és a Facebookot jellemzi és egyáltalán nem biztos, hogy három év múlva ez lesz a menő.