Tech

Ősszel megújul az iWiW

Chatfunkcióval bővül, majd ősszel teljesen megújul az iWiW közösségi portál. Ezen kívül blogszolgáltatást is indít a tulajdonos, az Origo.

2010-ben a cég elsősorban az iWiW, az [origo], illetve a LifeNetwork és az OzoneNetwork tévécsatornák mobilra adaptálására koncentrál, mondták el a cég vezetői egy lapinterjúban. Ezen kívül megerősítik a hírportál gazdasági és kulturális rovatait, személyre szabható címlapot vezetnek be, blogszolgáltatást indítanak, valamint megújítják az iWiW felületét.

A blogszolgáltatás az Indexhez kötődő Blog.hu-hoz lesz hasonló, azaz a legolvasottabb bejegyzések kikerülhetnek a címlapra, valamint lesz megosztott hirdetési modell is. Technológiai oldalról az Origo rendszere a hamar nagy népszerűségre szert tévő, a tartalmak minél könnyebb megosztását megcélzó Tumblr-re hasonlít majd, azonban kiegészül egy kommentrendszerrel, amely az amerikai oldalnál nincs.

A legnagyobb kihívással az iWiW szembesül az Origo vezetői szerint, amelyet egyre keményebben támad a Facebook. Az amerikai oldalnak nem titkolt célja, hogy megelőzzék a hazai közösségi portált. A cél az, hogy rövid távon megmaradjon az iWiW vezető szerepe, amelyre egyébként még mindig többen regisztrálnak, mint ahányan törlik magukat. Jelenleg az oldalnak 4,6 millió felhasználója és napi másfél millió látogatja van. A távlati tervekben az szerepel, hogy nagy amerikai vetélytárs melett megéljenek a piacon. Ennek érdekében az oldalt családbarátabbá, nyugodtabbá, a lokális tartalmakban gazdagabbá szeretnék tenni, még az ősszel.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik