Az oldal több mint 400 millió felhasználójának fele az angol nyelvű felületet állította be, ezt követően a spanyol, a francia és a török lokalizáció a legnépszerűbb. Az indonéz nyelv 20 millió feletti felhasználószámmal lett az ötödik, annak ellenére, hogy az ország 234 millió lakosából csak keveseknek van internetelérése.
Az Inside Network piackutató felmérése aláássa azt a teóriát, hogy a nemzetközi közönségnek szánt weboldalakat a különböző kultúrákhoz igazítva kell fejleszteni, úgy tűnik, az új felhasználók megnyerésénél a honosítás játszik meghatározóbb szerepet – állítják szakemberek.
Az oldal növekedése pedig egyre fontosabb szerepet játszik a hirdetők körében is, miután a comScore múlt hónapban közzétett jelentése szerint a Facebook amerikai felhasználóinak az év első három hónapjában 176,3 milliárd reklámot jelenítettek meg.
Nemcsak Indonéziában, nálunk is nagyon népszerű a közösségi oldal. A trendek abba az irányban mutatnak, hogy a Facebook lassan felzárkózik a legnépszerűbb oldalak mögé, ahol jelenleg a konkurens iWiW, a Google, a Startlap, vagy a YouTube található.