Tech

Az Adobe nem adja fel

Átfogó reklámkampányba kezdett az Adobe, amelynek központi mondata a "We love Apple".
Korábban a témában:

Szeretjük az Apple-t” – állítja az Adobe és ennek alátámasztására felhúzott egy promóciós weboldalt, valamint átfogó reklámkampányba kezdett. A hadjárat másik üzenete a “We love coice” (szeretjük a választás lehetőségét), azaz arra hívják fel a figyelmet, hogy a cég kiáll a szabad információáramlás, az innováció és a fejlesztői szabadság mellett.

A kampány mellé egy nyílt levél is jár, amely az Apple-nek szól és az Adobe alapítói, Chuck Geschke és John Warnock jegyzik. Ebben közvetlenül is figyelmeztetik az almás céget, hogy a webet nem sajátíthatja ki senki, így az olyan lépések, mint a fejlesztési lehetőségek szigorítása és a Flash kitiltása az iPhone/iPad platformról, csak gondot okoznak.

Címkék: appleadobe

Ajánlott videó mutasd mind

Második hullám: nő a nyomás, közben tűnnek el az orvosok a rendszerből

Két hét alatt annyi teendője lett az egészségügynek, mint tavasszal két hónap alatt, miközben most nem csökkentették a kórházak egyéb kapacitásait, és egy év alatt több száz fiatal orvos távozott – mondta az orvoskamara alelnöke a 24.hu-nak. Egy Covid-osztályra vezényelt orvos pedig 900 forintos gyorséttermi órabérért menti a betegek életét.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.