Hatalmas érzelmi hullámvasútba keveredhetett a Delta Air Lines amerikai légitársaság egyik utasa nemrégiben, akinek a saját jegye helyett előbb felajánlottak egy első osztályra szóló jegyet az egyik meg nem nevezett amerikai repülőtéren.
Negyedórával később azonban a kapuhoz érve már az közölték vele, hogy egy kutya miatt mégsem utazhat az első osztályon.
A saját bevallása szerint az ominózus december 21-i repülésig a légitársaság hűséges törzsutasának számító férfi ezek után nagyon kiborult. Olyannyira, hogy a panaszait meg is írta a Redditen.
A bejegyzése pedig akkora hullámokat vert, hogy rengeteg angol nyelvű bulvárhír született a kálváriájáról. Például a Daily Mirror amerikai kiadása is beszámolt a történetéről.
Megkérdeztem a pultban álló ügyintézőt, hogy mi történt, amire ő csak annyit mondott, hogy »valami megváltozott«. Oké, rendben, már ettől is elégedetlen voltam, de mindegy, aztán beszállok, csak hogy ezt a segítő kutyát lássam az első osztályú ülésemen. Amitől most nagyon dühös vagyok
– posztolta a csalódott utas a fenti kép társaságában vélhetően még a repülőgépről.
„Kizárt, hogy ez a kutya annyit költött ennél a légitársaságnál, mint én. Micsoda vicc. Mi értelme van még hűségesnek lenni ehhez a légitársasághoz, de tényleg” – folytatta a kellemetlen utazás történetét.
A Reddit felhasználói közül sokan egyetértettek vele abban, hogy a légitársaság elég méltatlanul bánt a ben_bob felhasználó nevű panaszossal. „Ha kifizette a helyét, akkor szerintem ez jogos panasz. A jegyek ingyenes felminősítését azonban nemcsak a segítő kutyák miatt vehetik el akár kártérítés nélkül, hanem számos más okból is” – írta az egyik hozzászóló.
„Nem árt, ha megpróbálkozik egy panaszos emaillel vagy egy hívással, de készüljön fel egy második elutasításra is, csak a biztonság kedvéért” – posztolta egy másik felhasználó.
És természetesen akadtak olyanok is, akik szerint a férfi eléggé túlreagálta a dolgot.
Lefogadom, hogy akkor is panaszkodnál, ha odaadták volna az első osztályú ülést, és aztán a segítő állat miatt nem fértél volna el rendesen
– fogalmazott az egyik kevésbé együttérző kommentelő.
A Delta pedig úgy reagált a bulvárlap megkeresésére, hogy a munkatársaik már vizsgálják a történteket, de a szolgálati állatok fogadása rutinszerűen működik náluk, és nem is szokta befolyásolni az utasok ülésbeosztását. Valamint azt is írták a közleményükben, hogy szeretnék, ha az érintett utas felvenné velük a kapcsolatot.