Szórakozás

Kihasználta a Cartier bődületes hibáját, 13 ezer helyett 13 dollárért szerzett meg egy ékszert a mexikói férfi

A francia cég hetekig hadakozott Rogelio Villarreallal, de végül feladata a küzdelmet, és kénytelen volt elkönyvelni a veszteséget.

Hibás áron szerepelt a híres francia cég, a Cartier egyik terméke, egy vásárló pedig lecsapott a váratlan „akcióra”. Az arany-gyémánt fülbevalót ezredannyiért hirdették, mint amennyit valójában ért – írja a CBS.

Rogelio Villarreal az X-en számolt be róla, hogy az Instagramon látta meg, hogy 237 pesóért, azaz nagyjából 13 dollárért (közel 5000 forint) kínálják az ékszert, ami egyébként 237 ezer pesót/13 ezer dollárt ér, azaz picivel több, mint 4,8 millió forintot.

Amikor a mexikói férfi meglátta az árat, kiverte a víz, de a következő pillanatban már rá is kattintott a termékre.

A Cartier a jelek szerint kihagyott három nullát. A beszámoló szerint a francia cég kezdetben megpróbálta törölni a rendelést, majd a mexikói nagykövetségen keresztül különböző termékeket ajánlott fel kárpótlásként, de Villarreal ezt nem fogadta el, és a fogyasztóvédelemhez fordult.

Ezek után elindult egy hónapig tartó huzavona, majd április 22-én azt közölte a Cartier, hogy teljesítette a megrendelést.

A háborúnak vége

– írták.

Nem mindenki örült a férfi sikerének, Lilly Téllez mexikói szenátor például azt írta, hogy nem lett volna joga Villarrealnak megtartani a fülbevalót pusztán azért, mert a kereskedő hibát követett el.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik