Ha valaki számára nem volt teljesen érthető, vajon milyen célközönséget talál a csecsemők (még inkább: azok gazdag szülei) számára készített, igen borsos árú parfümjével a Dior, akkor ez a cikk segíteni fog a fantáziáján.
Egy 27 éves édesanya arról beszélt, hogy hathetes kislánya máris jobb ruhatárral rendelkezik, mint ami neki van. Florentina Cunningham rengeteg ruhát készíttetett egy olasz tervezővel újszülöttjének, valamint többek közt olyan, nem minimálbérhez mért márkák darabjai közül válogat, mint Chanel, Dior, Versace, Hermès, Burberry, Dolce & Gabbana és Louis Vuitton. Karácsonyra épp a legutóbbi divatház táskájával szeretné meglepni a kislányát.
Mindig a legjobbat akarom adni a lányomnak. Az emberek a közösségi médiában azt kommentálják, hogy el van kényeztetve, és hogy olyan, mint egy játékbaba.
– idézi Cunninghamtől a Daily Mail.
A friss anyukát azonban nem hozza zavarba mások véleménye, hiszen maga is élvezi, ha észreveszik a tömegben. A Skóciában élő nő mindig is lánygyermekre vágyott, hogy úgy bánhasson vele, mint egy királynővel. Kényeztető estéket is tartanak együtt, valamint alig várja, hogy a hathetes Queeniana nagyobbra nőjön, hiszen ez még csak a kezdet.
@florentinahoward1 My Versace Baby👼🏹✨ #versacebaby #littleangel #newborn #babygirl #daughter #cherrub #baby #love #fyp @Versace ♬ Be My Baby - The Ronettes