Évek óta a karácsonyi szezon legjobban várt reklámját a John Lewis szolgáltatja. A brit áruházlánc marketingesei sportot űznek abból, hogy évről-évre egyre grandiózusabb, monumentálisabb, meghatóbb szpotot hozzanak össze – komoly költségvetésből, elismert filmeseket alkalmazva (2017-ben például Oscar-díjas forgatókönyvíró dolgozott az ágy alatt élő szörny-tematikát feldolgozó hirdetésen, máskor meg Elton John bukkant fel a képeken).
Az Unexpected Guest (Váratlan vendég) című kisfilmben egy Nathan nevű srác egy erdős területen lezuhant ufóra bukkan, és pillanatokon belül találkozik Skye-jal, az űrlénnyel. A többit nem mesélnénk el, hiszen alább megtekinthető a reklám.
A Mirror azt írja, a reklám az első alkalommal megélt karácsonyi élmények csodáját ünnepli – és egy kicsit az is ott bujkál a háttérben, hogy a családtagok hosszú után talán újra együtt ünnepelhetnek, hiszen a tavalyi karácsonyt elvitte a koronavírus.