Sokan háborognak az interneten egy reklám miatt.
A tévécsatornákon sűrűn játszott hirdetés a Numan nevű cég merevedési zavar elleni készítményeit reklámozza. A következőképpen: a képernyőn felváltva jelennek meg a férfi nemi szerv szinonimái,
majd a végén elhangzik az egyik kedvelt brit kifejezés, a dong. De az ötször is egymás után. Aztán jön a lényeg:
Úgy nevezed, ahogy szeretnéd, de ha leáll a működése, tudd, hogy hova kell fordulnod.
A LADbible cikkéből kiderül, hogy a Twitteren rengetegen háborognak a Numan miatt: az internetezők leginkább arra panaszkodnak, hogy a legváratlanabb pillanatokban jelenik meg a tévéképernyőn a reklám.
SkySports, nem gondolod, hogy nem ez a megfelelő időpont a Numan reklámozására?
– írja egy férfi, akinek a kilencéves kislánya a szobában ülve hallhatta a péniszszinonimákat. Egy másik twitterező pedig arról számol be, hogy épp csinált valamit, a háttérben szólt a krikettmeccs, majd egyszerre csak beütött a DONG, DONG, DONG.
Megmutatjuk a hirdetést, ha már ennyit beszéltünk róla (a képi világában nincs 18 pluszos látvány, így munkahelyen is bátran megnézhető, esetleg érdemes kicsit lehalkítani).
Ha már szóba került a merevedési zavar kezelése: a minap számoltunk be arról, egy zselé forradalmasíthatja ezt a területet: