Hát, nem biztos, hogy ez volt az évezred PR-fogása. A brit Burger King március 8-án (igen, nőnapon) délelőtt 10 óra 1 perckor kiírta Twitterre, hogy
Women belong in the kitchen (azaz A nőknek a konyhában a helyük),
hogy aztán lelőjék a „poént” egy új tweetben közölt saját válaszukban, amely úgy kezdődik, hogy „Persze csak ha szeretnék” – és kiderült, hogy az egész poszt arról akart szólni, hogy a séfek között mindössze 20 százalék a nők aránya, ám a gyorsétteremlánc új ösztöndíjprogramot indít, támogatva a Burger King azon női munkatársait, akik komoly karriert szeretnének befutni a gasztronómia területén.
Természetesen szó nem volt arról, hogy már a hamburgeres lánc is női princípiumokat szeretne kijelölni, ez egyszerűen egy figyelemfelkeltő poszt akart lenni, épp a nőnapra időzítve.
Nyilván mindenki érti a szándékot, mégis akadt, aki azt írta, többé nem fogyaszt a BK éttermeiben, mások pedig azt javasolták, még mindig nem késő kitörölni a posztot. A cég twitteres embere azonban azt írja, semmi okuk kitörölni egy olyan bejegyzést, amivel rá akarták irányítani a figyelmet arra, hogy a gasztronómiában nagyon alulreprezentáltak a nők.