Szórakozás

A koreai popipar a mainstream kozmetikumreklámokat is elérte

A Blackpink Lisája lett az első K-Pop szereplő, aki eljutott oda, hogy a MAC arca legyen.

Ha máshonnan nem, talán a Netflix ajánlóiból ismerős lehet a Blackpink, ami egy koreai popegyüttes, akikről nemrég készült egy dokumentumfilm, de nemcsak ez mutatja a sikerüket, hanem az is, hogy az egyik tag, Lisa – pontosabban Lalisa Manobal – lett az egyik legnagyobb sminkmárka, a MAC arca.

Olyan, mint a 60-as években a Beatlemania, csak ez koreai és kicsit műanyag
Elképesztően szigorú szerződések és a dalszövegeket többnyire nem is értő, milliós rajongótábor van egy olyan világ mögött, amiről az európai oldalak legtöbbször akkor írnak csak, ha annak valamelyik népszerű énekese öngyilkos lesz. Ez a K-pop.

A MAC rendszeresen választ hírességeket, hogy velük promózza a legújabb termékeket, de ez az első alkalom, hogy a k-pop szcéna egyik szereplőjét kérték fel a feladatra.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

M·A·C Cosmetics (@maccosmetics) által megosztott bejegyzés, Okt 18., 2020, időpont: 6:01 (PDT időzóna szerint)

Kiemelt kép: Instagram/MAC

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik