Januárban dobta piacra vaginaillatú gyertyáját Gwyneth Paltrow, amit természetesen saját cége, a Goop forgalmaz.
A Closer magazinnak a cég egyik fő tervezője és termékdizájnere, Shaun Kearney adott interjút, elmesélve, mit jelent náluk az irodai munka, valamint a fejlesztés.
A Goopnál dolgozni semmi máshoz nem hasonlítható. Ülünk az íróasztalnál, van, aki vibrátoros nyakláncot visel, majd azt beszéljük meg, melyik szexjáték okozta a legnagyobb orgazmust a hétvégén. Ez a legvidámabb és legőrültebb csapat a világon.
Kearney elmondta (vagy célzott rá), hogy tényleg megszagolták Paltrow vagináját az ominózus gyertya elkészítéséhez:
A Goop csapatának Gwyneth vaginájának szaglászása csak egy újabb nap volt az irodában. Ő a márka megtestesítője, ami azt is jelenti, hogy a termékeknek tényleg nagyon hitelesnek kell lenniük.
Kiemelt kép: Rachel Murray/Getty Images