Szemfüles olvasók Stohl Andrással kapcsolatos hírünknél már a képet látva észrevehették, hogy megújult a magazin külseje. De nemcsak a címlap és a betűtípus változott, a tartalom is, erről a magazin főszerkesztője, Kolossváry Balázs nyilatkozott.
A Story magazin ezentúl frissebb és fiatalosabb, ugyanakkor elegánsabb külsővel köszönti hétről hétre az olvasóit. Újragondolt logó, innovatív vizuális elemek, nagyobb fotók, letisztultabb címszerkezetek és betűtípusok, vadonatúj rovatok és még több női tartalom – ezek jellemzik a modernebb köntösbe bújt hetilapot. A relaunchot támogató nagyszabású média- és marketingkampányhoz olyan hazai topsztárokat nyertek meg, mint például Erős Antónia, Tóth Vera, Varga Izabella, a Korda-házaspár, Majka, vagy éppen a már fent említett Stohl András.
Valamennyien az első hívószóra örömmel vállalták a feladatot, hiszen ők változatlanul sztoriban vannak, tudják: bennünk továbbra is megbízhatnak, velünk megoszthatják féltett titkaikat. A megújulással kapcsolatos munka egyébként közel egy éven át tartott, a végeredményt sok-sok közös szerkesztőségi ötletelés, finomhangolás előzte meg. Természetesen olvasóink véleményét is kikértük, számos kutatással teszteltük a »ráncfelvarrást«. Hitünk szerint sikerült egy modern, fiatalos, elegáns magazint létrehoznunk
– nyilatkozta Kolossváry, aki azt is hozzátette, hogy a szerkesztőség a közösségi média fronton is beerősített: a Facebook- és a nemrégiben indult Instagram-oldalon a magazin hasábjairól kimaradó plusztartalmakra számíthatnak a követők.
A megújulást a Geszti Péter nevével fémjelezett GRUND Kommunikációs és Kreatív Ügynökség által megvalósított média- és marketingkampány kíséri.
A lap filozófiája nem változott: hiteles és szórakoztató sztármagazint készíteni. Frissült a Női Extra belső melléklet is, a régi rovatok mellett pedig számos innovatív tartalmi elem is vár az olvasókra, például az Előttem az utódomban egy-egy hazai tophíresség egy általa tehetségesnek tartott, ám még kevésbé ismert kollégát mutat be.