Mel B egy viszonylag erőteljes hangvételű Instagram-posztban írt arról, hogy a brit Tescóval kissé félrement a kommunikáció, miután az óriáscég nem megfelelően használta az énekesnő egyik fotóját saját klubkártyás hirdetésükhöz.
A képet a Getty Imagesről töltötték le szabályszerűen, és egyébként egy Spice Girls-koncertfotóról van szó, a hirdetésen az olvasható:
Állj meg egy pillanatra! Most 10%-os kupont kapsz két nagybevásárláshoz havi nyolc fontért.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Mint kiderült, a képet elkérték, Mel B beleegyezett, de a kampány célja az lett volna, hogy a hátrányos helyzetű nők nehéz sorsára felhívják a figyelmet, adománygyűjtéssel megspékelve. Ezt viszont
Pont ezt sérelmezte az énekesnő:
Alig látom, mi van az alján. Ennek ellenére a Tesco elképesztő volt, hogy belementek az adománygyűjtésbe.
A Tesco szóvivője is nyilatkozott:
Volt arra engedélyünk, hogy használjuk a fotót, de sajnáljuk, ha Mel B elégedetlen volt a kivitelezéssel. Mostantól befejeztük a hirdetést.
Kiemelt kép: Instagram.com/officialmelb