Szórakozás

A brit Tesco Mel B fotóját használta egy hirdetéshez, de pont a lényeg olvashatatlan

Az énekesnő és saját csapata nem volt elég egyértelmű az igényeket illetően.

Mel B egy viszonylag erőteljes hangvételű Instagram-posztban írt arról, hogy a brit Tescóval kissé félrement a kommunikáció, miután az óriáscég nem megfelelően használta az énekesnő egyik fotóját saját klubkártyás hirdetésükhöz.

A képet a Getty Imagesről töltötték le szabályszerűen, és egyébként egy Spice Girls-koncertfotóról van szó, a hirdetésen az olvasható:

Állj meg egy pillanatra! Most 10%-os kupont kapsz két nagybevásárláshoz havi nyolc fontért.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Scary Spice Mel b (@officialmelb) által megosztott bejegyzés, Nov 12., 2019, időpont: 9:13 (PST időzóna szerint)

Mint kiderült, a képet elkérték, Mel B beleegyezett, de a kampány célja az lett volna, hogy a hátrányos helyzetű nők nehéz sorsára felhívják a figyelmet, adománygyűjtéssel megspékelve. Ezt viszont

a Tesco marketingcsapata szépen lebiggyesztette a plakátvitrinben látható fotó legaljára, úgy kábé negyvenes betűmérettel.

Pont ezt sérelmezte az énekesnő:

Alig látom, mi van az alján. Ennek ellenére a Tesco elképesztő volt, hogy belementek az adománygyűjtésbe.

A Tesco szóvivője is nyilatkozott:

Volt arra engedélyünk, hogy használjuk a fotót, de sajnáljuk, ha Mel B elégedetlen volt a kivitelezéssel. Mostantól befejeztük a hirdetést.

Kamu a 85 ezres Tesco-kupon, ne dőljön be neki!
Csalók élnek vissza a Tesco nevével.

Kiemelt kép: Instagram.com/officialmelb

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik