Szórakozás

Harry herceg beperelte a Sunt és a Mirrort telefonlehallgatás vádjával

Folytatódik a herceg harca a brit bulvármagazinokkal.

Mint arról mi is beszámoltunk, Harry herceg nyílt levélben ment neki a DailyMailnek is a Meghan hercegnét lejárató cikkek miatt. Akkor feljelentést is tettek az oldalt tulajdonló Rupert Murdoch cége ellen.

Viszont az általában megbízható Guardian most azt írja, hogy egy másik peres eljárás is indult a Daily Mail és a Daily Mirror ellen párhuzamosan, az előzőnél sokkal durvább vádakkal. A Mail On Sunday-t azért perelték, mert Meghan egy személyes levelét közölték le az engedélye nélkül. Az új perben viszont a vád szerint a két lap hackelés útján jutott hozzá a hercegpár személyes hangpostaüzeneteihez és lehallgatta őket. Az ügyhöz pedig felbéreltek már egy tipikusan ilyen ügyekre specializálódott céget is, akik számtalan hasonló ügyben nyertek az utóbbi időkben. Egyelőre nincs több részlet az ügyet illetően. A Mirrornak egyébként nem ez az első ilyen ügye, Hugh Grant már bíróságra vitte őket ugyancsak telefonlehallgatás miatt.

Ha nem akarsz lemaradni a celebhírekről…

akkor neked szól legújabb Facebook-oldalunk, a Nejlon, ahol éppen egy szuper közösség épül és ahol a hazai híres és/vagy érdekes emberek vannak a középpontban.

Kiemelt kép: Pool/Samir Hussein/WireImage

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.