Szórakozás

A Szikla is saját italmárkával törne be az alkoholbizniszbe

Közel 160 millió követővel rendelkező Instagram-oldala nem lesz rossz hirdetőtábla.

Előbb Ryan Reynolds szállt be páros lábbal az alkoholpiacra saját márkás, Aviation ginjével, majd a Breaking Bad két sztárja, Aaron Paul és Bryan Cranston alapított közös céget, amivel mezcalt dobtak piacra.

Ha nem akarsz lemaradni a celebhírekről…

akkor neked szól legújabb Facebook-oldalunk, a Nejlon, ahol éppen egy szuper közösség épül és ahol a hazai híres és/vagy érdekes emberek vannak a középpontban. 

Soron következő versenyzőnk Dwayne Johnson, a Szikla, aki tequilával lép be a versenybe 2020-tól. Ahogy Instagramján írta:

Izgatott vagyok. A szenvedélyes vállalkozás évek alatt épült fel. Okos stratégia, elképesztően kemény munka jellemezte a partnereim részéről is. A piacra való beszállást viszont nem szabad elsietni. A türelem mindig tökéletességet szül. Gyere, igyunk együtt!

– fogalmazott, és 2020 első negyedévében érkezik majd az ital.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

therock (@therock) által megosztott bejegyzés, Okt 1., 2019, időpont: 6:43 (PDT időzóna szerint)

Kiemelt kép: Instagram.com/therock

Ajánlott videó

Olvasói sztorik