Szórakozás

Ryan Reynolds új reklámjához muszáj kikapcsolni az agyunkat

A Deadpool sztárja, Ryan Reynolds többek között zseniális humorával szokott kitűnni a filmsztárok világából. Ezúttal egy amerikai szeszes itallal, az Aviation Ginnel alkottak valami bődületes nagy marhaságot.

Reynolds egy videóban magyarázza el, mitől ennyire kiváló Amerika egyik legismertebb italmárkája:

Az emberek sokszor odajönnek hozzám, aztán megkérdik, mitől ennyire jó az Aviation Gin? Legtöbbször elszaladok előlük, mert a frászt hozzák rám azok, akik nem valódi celebek

— alapozza meg a videó komolyságát Reynolds.

Az alig több mint másfél perces alkotás megmagyarázza: a gint készítő csapat reggel négykor már ébren van, és a napfelkelte alatt négy órás, néma meditációval indítják a napot, majd az is kiderül, az italhoz használt citrusféléket a vállalat tulajdonosának, Ryan Reynolds-nak a könnyeivel permetezik minden reggel.

Reynolds elmagyarázza, a receptben felhasznált növények mind humanitárius módon lettek leszedve és megmetszve, életüket pedig ketrecek helyett a szabadban töltötték, mialatt kizárólag gabonával lettek etetve. Ugyanakkor ez a gin más miatt különleges:

A legtöbb ember az erőteljes bogyós ízt nem kedveli a ginben. Ezért miután minden egyes bogyószemtől személyesen elnézést kérünk, majd az élet utolsó szikráját is kiverjük belőlük.

A színész azt is elmondja, minden palackot felszentel az unitárius egyház, mielőtt pedig a boltokba szállítanák azokat, megnyugtató szerenádot ad nekik Sarah McLachlan énekesnő. Reynolds a végén benyomja a szlogent is: Aviation Gin, egy amerikai klasszikus. Ami már egy kanadaié. 

Ha nem tudja, mit igyon, ez majd meghozza a szomjúságát:

Kiemelt kép: Steven Ferdman/Getty Images

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik