Nem volt háttámlája két ülésnek az EasyJet hajnali, a londoni Lutonból, a svájci Genfbe tartó járatán – írja a brit Metro. A hiányos ülésekről az egyik utas készített fotókat, amiket elküldött Matthew Harrisnek, a barátjának. A férfi azonnal posztolta a fotókat a Twiterre.
A személyzet azt mondta a nőnek, akinek az egyik hiányos ülésbe szólt a jegye, hogy meg kell várnia, amíg befejeződik a beszállás, aztán átülhet máshová. Így is történt, végül senkinek sem kellett sérült ülésben utaznia. Matthew Harris a Twitteren megjegyezte, kíváncsi, vajon mi történt volna, ha gép megtelik, és valakinek nem jut máshol hely.
#easyjet beats @Ryanair to have backless seats. @IATA @EASA this is flight 2021 Luton to Geneva. How can this be allowed. @GeneveAeroport @easyJet_press @easyJet pic.twitter.com/EthMoWRR8P
— Matthew Harris (@mattiasharris) 2019. augusztus 6.
Az EasyJet szinte azonnal reagált posztra. Azt kérték Harristől, hogy törölje a képeket, amíg kivizsgálják az ügyet. A férfi erre nem volt hajlandó. A légitársaság azt közölte, számukra az utasok biztonsága az első, ezért senkit sem engedtek a hiányos üléseken repülni.
Egy Thomas Day nevű Twitterező ugyancsak háttámla nélküli EasyJet ülésekről készült fotót küldött kommentben Harris posztja alá. Azt írta, ő pénteken Berlinbe repült Lutonból a légitársasággal, és két ülés már akkor is hiányos volt. Hozzátette, mivel az a járat teljesen telített volt, a személyzet fizetett néhány utasnak, hogy szálljanak le a gépről.
These were supposed our seats from Luton going to Berlin on Friday…the crew ended up paying people to get off the plane because it was fully booked pic.twitter.com/3HQQtGT5Kw
— Thomas Day (@tgd83) 2019. augusztus 6.