Puskás Peti talán a leginkább környezettudatos celeb Magyaroszágon. Régóta vegán, közösségi oldalain pedig napi szinten hívja fel a figyelmet arra, miként lehet kevesebb szemetet termelni és jobban odafigyelni arra, hogy ne terheljük túl a bolygót, aminek az előrejelzések szerint már nincs feltétlenül sok hátra.
Koncertjein zenekarával együtt saját kulacsokat használnak, vászontáskákkal jár bevásárolni, rovaroknak épít otthont az erkélyén és üdvözli Jaden Smith kezdeményezését, hogy többé ne egyszer használatos műanyagpalackokból igyák az emberek a vizet.
Épp ezért volt furcsa, amikor szembejött velem a Szentkirályi ásványvíz legújabb reklámja, amiben meghallottam a Biebers – Puskás zenekara – zenéjét, majd Puskás hangját is, ahogy arra buzdít, hogy vigyen mindenki egy-egy műanyagpalackos vizet magával a nyaralására, hogy azzal egy újabb nyaralást nyerjen.
Megkerestem Puskás Petit, hogy miközben műanyagzacskókba akadt delfinekről posztol Facebook-oldalán, mégis miért mondott igent egy műanyagpalackokban vizet áruló márka szerződésére, az énekes pedig a következőt válaszolta a 24.hu-nak:
Az együttműködés nem most kezdődött, hanem már 2017 nyara óta tart, ami csak abban mutatkozik meg, hogy a televíziós kampányuk hangja vagyok és a zenekarom, a The Biebers dala szól alatta. Emellett nem gondolom, hogy az a példamutató magatartás, hogy hogyan lehet egyik napról a másikra nomád életet élni és mindent magad mögött hagyni a fenntartható jövő érdekében, sokkal inkább apró lépésekben és a fokozatosságban hiszek.
Kiemelt kép: Instagram/Puskás Peti