Nagyon rámehetett a hőség a magyar marketingszakma fejére, ugyanis rövid időn belül három olyan híres emberes reklámot láttunk, amit nem igazán tudunk hova tenni. Az elsőn Szentgyörgyi Rómeó a tengerparton koktélozgat, a reklám szövege pedig elmondja, hogy nem kell nyaralnia, hisz a kókuszillatot a cég mosószerétől is megkapja. A képzavaron túl is furcsa üzenet, hogy nyaralás helyett inkább mosd ki otthon a ruháidat.
A másodikon Szabó Simon mondja el, hogy a MÁV jegypénztára a leglazább a világon, ami igazából csak attól függően erős kijelentés, hogy hogyan értelmezzük a laza szót. Továbbá furcsa képzavar egy MÁV reklámon úszógumit, koktélt, és medencét látni, jó eséllyel ezek azok a dolgok, amiket a magyarok a legkevésbé társítanának a magyar vasúttársasághoz.
De a K.O.-t egy magyar bokszlegenda, Erdei „Madár” Zsolt vitte be nekünk, aki egy salátamixet reklámoz, ami természetesen tartalmaz madársalátát is. De ha ez még nem lenne elég, a terméknek Ütős mix a neve, valószínűleg ezért nem Madár Veronikát kérték fel.
Kiemelt kép: eisberg.hu